Rząd zachęca Polaków w reklamach, żeby posyłali dzieci do przedszkoli, choć w przedszkolach nie ma miejsc.
Legalizacja product placement oraz liberalizacja zasad emisji reklamy - to niektóre zmiany w Ustawie o rtv, które nastąpią po wdrożeniu unijnej dyrektywy audiowizualnej. Z implementacją jesteśmy już spóźnieni ponad trzy miesiące.
– Wiara nie może być tylko w naszych sercach. Ma być przeżywana we wspólnocie Kościoła i głoszona aż po krańce ziemi – mówi bp Andrzej Siemieniewski na filmie, zapraszającym na Kongres Ewangelizacyjny.
DODANE 07.05.2014 14:06 załącznik
Szczegółowa specyfikacja reklam »
Kontrowersyjny billboard policyjnych związkowców pojawił się w centrum Katowic.
"Być znaczy więcej niż mieć; każdy człowiek powinien być traktowany z szacunkiem, a celem przekazu musi by dobro wspólne" - te trzy zasady według abp. Johna Foleya powinny charakteryzować współczesne spoty.
Radio Maryja musi wytłumaczyć się przed KRRiT - twierdzi Gazeta Wyborcza. Chodzi o reklamy, których rozgłośnia o. Rydzyka nie ma prawa emitować, odkąd w 2001 r. uzyskała status nadawcy społecznego.
Niemcy. Już 12 niemieckich miast odrzuciło ateistyczną kampanię na autobusach.