W nowej kampanii wizerunkowej RMF FM zakonnice tańczą do przebojów znanych z anteny. Trzydziestosekundowy spot prezentują zabawne, a czasami nietypowe historyjki związane ze słuchaniem RMF FM - poinformował portal Wirtualnemedia.pl.
Macierewicz wiesza... bombkę, Zalewska rozpakowuje reniferki, a premier Szydło w życzeniach mówi o miłości Chrystusa. Świąteczny spot KPRM zawiera w sobie i to co poważne i solidny ładunek poczucia humoru.
Spoty reklamowe, nakłaniające rodziców do wcześniejszego posyłania dzieci do szkoły, kosztowały państwo 5 mln złotych. Efekt? Liczba rodziców, decydujących się na edukację sześciolatków, jest mniejsza niż w zeszłym roku.
Oto spot promocyjny Pieszej Pielgrzymki Wrocławskiej, który przygotowaliśmy z s. Janiną Kaczmarzyk, autorką słów piosenki, która przed rokiem stała się najgorętszym hitem pielgrzymkowym w Polsce. Podawajcie go dalej!
Tarnów. Radio RDN Małopolska zainicjowało akcję pomocy poszkodowanym podczas niedawnej powodzi na Ukrainie. Rozgłośnia emituje spot zachęcający słuchaczy do wysyłania charytatywnych SMS-ów o treści „Pomagam” na numer 72902.
Jasna Góra. Ponad 100 tys. osób uczestniczyło 20 maja w 13. Ogólnopolskim Czuwaniu Odnowy w Duchu Świętym. Gościem spot- kania był Jose Prado Flores – świecki biblista i ewangelizator z Meksyku.
Zakaz emitowania spotów reklamujących antykoncepcję w telewizji przed godziną 23, czyli tak samo jak alkoholu i papierosów, to nowy pomysł PiS. Seksuolodzy są oburzeni: życie seksualne to nie używki - relacjonuje Dziennik.
Wjeżdżających do Warszawy od strony Marek witają m.in. Jan Paweł II i Jan III Sobieski. Co 30 sekund na dwóch telebimach obejrzeć można krótkie spoty, które wygrały w historycznym konkursie dla licealistów.
Zakwestionowanie przez Trybunał Konstytucyjny zakazu stosowania billboardów i spotów podczas kampanii wyborczej nie jest proobywatelską decyzją - uważa rzecznik PJN Lucjan Karasiewicz. - Kampania będzie brutalna i niemerytoryczna - dodał szef SLD Grzegorz Napieralski.
"Być znaczy więcej niż mieć; każdy człowiek powinien być traktowany z szacunkiem, a celem przekazu musi by dobro wspólne" - te trzy zasady według abp. Johna Foleya powinny charakteryzować współczesne spoty.