Znajdują się w trzydziestu różnych częściach miasta i mają za zadanie przypomnieć mieszkańcom, że czekamy na Zmartwychwstanie.
Z inicjatywy Krajowego Biura Organizacyjnego Światowych Dni Młodzieży oraz sekcji polskiej Stowarzyszenia „Pomoc Kościołowi w Potrzebie” przez najbliższe 12 miesięcy na ulicach polskich miast, przy parafiach lub instytucjach kościelnych będą się pojawiały billboardy ewangelizacyjne nawiązujące do Roku Wiary.
Zachęcamy do udziału w międzynarodowym konkursie na billboard ewangelizacyjny, promujący nauczanie Jana Pawła II.
Podstawą oddziaływania jest obraz. Z ewangelicznym przesłaniem wychodzi na ulice.
„No i cóż muszę zrobić, żebyś mnie zauważył? Wykupić ogłoszenie w gazecie? – Bóg”. Wykupić ogłoszenie, zejść na billboardy, założyć stronę w Internecie, wysyłać SMS…
Fundacja "Vide et Crede" przygotowała kampanię z okazji Roku Życia Konsekrowanego.
W Polsce wolność wyznania ze strony ludzi wierzących jest podręcznikowa. Kto u nas prześladuje ateistów? Chyba że za prześladowanie uznamy to, że dzieci niewierzących rodziców siedzą w świetlicach, podczas gdy katolicka reszta rówieśników ma lekcje religii.
Bielsko-Biała dołączyła do 180 miejsc w Polsce, w których Fundacja „Vide et Crede” przygotowała ewangelizacyjną kampanię billboardową: „Jan Paweł drugi: »Jezus Chrystus pierwszy!«”.