Nie wszyscy wiedzą, jak rozpoznać różne objawy tej choroby. Olsztyńscy uczniowie nauczyli się nie tylko tego, ale również budowania relacji z osobami autystycznymi.
Od początku roku w amerykańskich stacjach telewizyjnych MTV i BET nadawane są antyaborcyjne reklamy. Migawki sfinansowała chrześcijańska organizacja non- profit VirtueMedia.
Czy można połączyć promocję aktywności fizycznej i duchowej? Okazuje się, że tak! Oby więcej takich działań.
Rząd zachęca dziś Polaków w radiowych reklamach, żeby posyłali dzieci do przedszkoli, choć w przedszkolach nie ma miejsc. Budżet płaci też za reklamowanie w telewizji matury z matematyki, która i tak jest obowiązkowa.
"Bądź świadomy, bądź czysty" - pod takim hasłem zainaugurowana została w poniedziałek w stołecznym Centrum Olimpijskim kampania antydopingowa. Potrwa do 31 grudnia 2011 roku.
W Berlinie dobiega końca kampania przed referendum na temat religii w szkołach. Jutro blisko 2,5 mln uprawnionych do głosowania berlińczyków zadecyduje, czy uczniowie publicznych szkół będą mogli wybierać między etyką a religią - donosi Radio Watykańskie.
Reklamy w radiu i telewizji nie mogą być głośniejsze niż poprzedzające je programy. Od poniedziałku nadawcy będą z tego rozliczani przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Jeśli reklamy będą zbyt głośne, nadawcom dotkną kary finansowe.
Dla ministrantów: Rozmowa z Pawłem Przewoźnym – raperem, filmowcem i byłym ministrantem.
40 bezdomnych zasiadło w pierwszych rzędach sali Wspólnoty św. Idziego, gdzie odbyła się europejska premiera filmu „Time Out of Mind”.
Liga Polskich Rodzin wykorzystuje projekcję drugiej części filmu o Janie Pawle II do promowania się przed wyborami samorządowymi - donosi Rzeczpospolita.