Każda pielgrzymka jest inna – inni ludzie, inna organizacja, inna pogoda, inne miejsca noclegów. Jednak każda pielgrzymka ładuje akumulatory na pozostałe dni roku.
Kilka dni temu rząd zajął się projektem nowelizacji ustawy o bateriach i akumulatorach. Chce prawnie zmusić producentów do zagwarantowania recyklingu tych przedmiotów.
Samochody elektryczne to dziś ok. 1 proc. aut jeżdżących po drogach Unii Europejskiej. Produkcję akumulatorów kontrolują Chiny. Tymczasem UE chce zakazać rejestracji pojazdów spalinowych.
Wroga Kościołowi sekta kradnie pojemnik z antymaterią. Podkłada go gdzieś w Watykanie. Gdy wyczerpie się akumulator w systemie bezpieczeństwa pojemnika, eksplozja zmiecie stolicę chrześcijaństwa. .:::::.
Polska jest już znaczącym producentem akumulatorów do elektrycznych aut, a ma szansę stać się także ważnym miejscem ich utylizacji - podaje w czwartek "Puls Biznesu".
Wroga Kościołowi sekta kradnie pojemnik z antymaterią. Podkłada go gdzieś w Watykanie. Gdy wyczerpie się akumulator w systemie bezpieczeństwa pojemnika, eksplozja zmiecie stolicę chrześcijaństwa.
Pielgrzymowanie uzależnia. Każda pielgrzymka jest inna – inni ludzie (choć tak wielu powraca), inna organizacja, inna pogoda, inne miejsca noclegów. Jednak każda pielgrzymka ładuje akumulatory na pozostałe dni roku.
Tak, wiem, lato, czas wakacji i urlopów przedstawia się zwykle jako cudowny okres, w którym można odpocząć, naładować akumulatory i mieć więcej czasu na wyciszenie i modlitwę.
- To radosna, żywiołowa, pełna ekspresji modlitwa. Można naładować akumulatory na cały rok - mówią uczestnicy trwającego nad jeziorem lednickim X Ogólnopolskiego Spotkania Młodych. Większość przyjechała tu po raz kolejny.
Należąca do koreańskiej Grupy SK - spółka SK Hi-tech Battery Materials Poland, oficjalnie uruchomiła w Dąbrowie Górniczej swoją pierwszą europejską fabrykę. Wytwarzane będą w niej separatory do akumulatorów litowo-jonowych.