"Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co myślisz i co cię fascynuje, a oddam na Ciebie głos" - pisze w swojej najnowszej publikacji "Marketing narracyjny" Eryk Mistewicz. Książka trafiła właśnie na rynek.
O zdumieniu celebrytów, salonowej niepopularności i głośnym budzeniu świata, mówi siostra Bogna Młynarz.
Współcześni apostołowie powinni znajdować się w miejscu, w którym idee walczą o ludzką duszę.
Kara chłosty dla muzyków występujących z playbacku? To oczywiście żart, ale problem jest poważny. Wykonawcy coraz częściej idą na łatwiznę, oszukując publiczność.
Po trzykroć modlitwa, po dwakroć zdrowie i na koniec pieniądze.
Skoro Kościół powinien być wszędzie tam, gdzie są ludzie, jest także w Internecie. Polscy kapłani coraz częściej wykorzystują sieć do wirtualnej działalności duszpasterskiej.
Skoro św. Paweł przemawiał na areopagu, to i współcześni apostołowie powinni znajdować się w miejscu, w którym idee walczą o ludzką duszę. Dziś takim miejscem wymiany myśli jest internet.
Wszystkie środki komunikowania się z wiernymi starają się wykorzystać w swych działaniach duszpasterskich katoliccy biskupi Filipin.