Czasy się zmieniają. Kiedyś ministranci wychodzili pograć w piłkę, teraz wspólnie budują roboty. Cel pozostaje ten sam – nawiązanie relacji.
Każdy może mówić tak, jakby miał władzę. Pytanie, czy ma ją naprawdę? Czy pochodzi od Boga? Skąd mieliby to poznać?
Kandydaci na pierwszoklasistów przybyli ze swoimi rodzicami odwiedzić i z bliska przyjrzeć się murom legnickiej Szkoły Podstawowej im. św. Franciszka z Asyżu. Tam czekały na nich m.in. eksperymenty z chemii, nauka o organizmie człowieka oraz występy taneczne.
O innej formie edukacji poza tradycyjnie rozumianą szkołą mówi Mariusz Truszkowski, założyciel Szkoły w Chmurze.
Znaczną większością głosów parlament Europejski zaakceptował 19 listopada w Strasburgu zwiększenie wydatków Unii Europejskiej na badania na komórkach macierzystych pochodzących z embrionów.
Fragment książki "Nauka i stworzenie. Poszukiwanie zrozumienia.", Wydawnictwo WAM, 2008 .:::::.
Czy cud to dowód, czy znak? Dlaczego Bóg, czyniąc cuda, nie niweczy do końca praw natury, które stworzył, ale wpasowuje się w nie? Czy jest możliwe, że Bóg nawet w cudach respektuje pewien rodzaj prawa przypadku? .:::::.
Nie jest sztuką pisać o rzeczach trudnych specjalistycznym językiem. Sztuką jest przedstawić te rzeczy tak, by zrozumieli je laicy. Właśnie z tym drugim przypadkiem mamy do czynienia w książce Tomasza Rożka, prowadzącego w GN dział „Nauka”.
Jest w naszej klasie dziewczyna, która się słabo uczy, największe problemy ma z matematyką i chyba nie potrafi już nadrobić zaległości. Jest nieśmiała i strach przed pytaniem ją paraliżuje. Chciałabym jej pomóc, bo to dobra dziewczyna. Szóstoklasistka