Czy jesteśmy świadkami ostatniego skandalu religijnego w reklamie?
W XXI wieku przed chrześcijanami w Polsce czy Europie nie staje wyzwanie męczeństwa. Ale nadal bycie świadkiem prawdy wymaga odwagi.
Im później próbuje się zatrzymać agresora, tym większa jest cena.
Najemnik w obliczu zagrożenia ucieka, a dobry pasterz oddaje życie za owce.
Boję się, by nie wytykano mnie palcami. Lękam się odrzucenia. Zabiegam o dobrą opinię. Gdzie tkwi przyczyna hipokryzji i nieszczerości? W braku odwagi, by sprzeciwić się opinii większości. W strachu przed samotnością.
Prawda nie da się zagłuszyć nawet wtedy, gdy są wymyślane kolejne metody, podstawiani coraz to bardziej kłamliwi klakierzy.
Dane często porównuje się dzisiaj do ropy naftowej. Żeby na nich zarobić, nie wystarczy je zebrać. Konieczna jest odpowiednia obróbka, którą wielkie korporacje opanowały do perfekcji.
Odzież dla renomowanych brytyjskich domów mody wytwarzana jest w Anglii w prymitywnych warunkach przez źle opłacanych i wyzyskiwanych cudzoziemskich robotników, często pracujących nielegalnie - twierdzi telewizja Channel 4.
Mija 85 lat od chwili, gdy w kościołach katolickich w Niemczech odczytano encyklikę przeciw nazizmowi.