Portal ludzi otwartych wiara.pl

  • forum
  • blog
  • moja wiara
  • spotkania
  • zapytaj
  • mobile
  • powiększ

    Aby zmienić wielkość tekstu na stronie, przytrzymaj ctrl (na komputerach MAC - cmd) i wciśnij klawisz "+" aż do uzyskania pożądanego efektu.

    Aby zmniejszyć - użyj klawisza "-". By wrócić do stanu początkowego, przytrzymaj ctrl (na MAC - cmd) i wciśnij "0".

Szukany tag:

Wyszukiwanie obejmuje wszystkie serwisy

wybierz serwis, który chcesz przeszukać »

«« | « | 1 | 2 | » | »»
Uczniowie z Gilowic na Uniwersytecie Jagiellońskim

Foto Gość DODANE 14.07.2018 AKTUALIZACJA 14.07.2018

Uczniowie z Gilowic na Uniwersytecie Jagiellońskim

​Obozem naukowym w Krakowie zakończył się roczny projekt edukacyjnej innowacji: "Naprawdę warto się uczyć", realizowany przez zespół pedagogów Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Gilowicach, wspieranych przez dyrekcję placówki, parafę św. Andrzeja Ap., a  także władze samorządowe i gilowickich rodaków. Podsumowanie odbyło się w auli Collegium Novum Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie najlepsi uczniowie z Gilowic odebrali dyplomy i nagrody.

więcej »

Podsumowanie projektu edukacyjnego o św. Janie Pawle II

Foto Gość DODANE 30.06.2016 AKTUALIZACJA 19.07.2016

Podsumowanie projektu edukacyjnego o św. Janie Pawle II

​W Gimnazjum im. Jana Pawła II pod koniec roku szkolnego odbyło się podsumowanie projektu edukacyjnego "Święty Jan Paweł II - moim autorytetem". Finał przybrał formę gimnazjady. Do konkursu wiedzy o patronie placówki przystąpili uczniowie i nauczyciele. Rywalizowali również w konkurencjach sportowych. Uczestnicy otrzymali nagrody.
Zdjęcia: Marcin Kowalik /Foto Gość

więcej »

Projekt edukacyjny z czytelnictwa

WIARA.PL DODANE 24.05.2016 AKTUALIZACJA 24.05.2016

Projekt edukacyjny z czytelnictwa

​W pijarskiej podstawówce w Łowiczu szóstoklasiści wzięli udział w projekcie czytelniczym. Podzieleni na grupy, wykonali zadania związane z przydzieloną lekturą. Do zabawy zaprosili młodszych kolegów i koleżanki.
Zdjęcia: Archiwum Karoliny Małeckiej

więcej »

«« | « | 1 | 2 | » | »»